Livet är ingen dans på rosor*

"god morgon". Ska börja med att be om ursäkt för att jag inte skrev någonting igår eftermiddag/kväll, men jag hade helt enkelt ingen ork. Så jag skrivet nu vad som hände igår: skulle egentligen vara med Amanda men då hade hon sovit hos hennes mormor och skulle sova en natt till så hon skulle inte komma hem nånting den dan. Så då blev det att jag var med tess istället, börja med att göra en superpresent till hon, hon fyllde ju fjortis igår, och gissa vem som grattade hon 00:01, jo självklart jag! Hahah, ja men i alla fall. Jag gjorde superpaketet och cyklade över till tess. Hon öppnade det och blev "jätte nöjd", visst?;) Men det är tanken som räknas, vill ni veta vad det var så fråga tess. Sen åt vi "lite" tårta, ni skulle ha sett biten hon gav mig, herre gud det var ju för hela armén. Efter det skulle tess köpa hårfärg så vi cyklade till ica, och på väg dit träffade vi samuel och david som också skulle på ica. Efter vi hade handlat så for vi 4 till samuel och gjorde ingenting speciellt. Så mogna som vi är så ringde vi till heta linjen, hahahah! Sen någon gång skulle tess hem och äta så jag följde med henne. Och när hon hade ätit klart for vi tillbaka till samuel. Men david hade farit hem och ätit och sen skulle han tydligen på träning. Så nu var det bara vi 3. Gjorde ingenting speciellt då heller, men självklart hade vi ändå kul. Sen vid halv 9 skulle jag och pappa äta, vi hade inte ätit för vi var inte hungriga alls. Men tess följde då hem till mig och det blev att vi for in till stan och handlade och sen åt på sunes. For hem till mig och bara chilla, strax efter 11 for tess hem och jag plockade bort lite disk och sånt och la lite pasians eller hur det då stavas. Somnade vid 2. Ställde klockan på 10 i morse för jag skulle upp och springa. Men orkade mig inte upp så låg kvar vaken till halv 11. Då steg jag upp, klädde på mig, satte upp håret i en tofs, pluggade in head set i öronen och for ut. Kondisen var inte på topp, var ute i 40min. Kom in och nu ska jag äta. Men vi hörs väl senare idag. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0