läxaläxaläxa, detta eviga

Hejhej, idag slutade vi riktigt tidigt, skulle egentligen slutat 13:20 men so läraren skulle bort så vi fick sluta 12:40. SKÖÖÖNT!
Då cylkade jag hem opch hade tänkt sätta mig och plugga direkt men det blev inte för att jag är så himla trött, det är jag jämt nu för tiden. Men jag ska snart börja med högen, vi har engelskaprov i morgon, spanska läxa, svenska att skriva en bokresention, och så måste jag göra lite matte. Fatta stessad man blir, men har kokat nå pasta som är klart nu, vi hörs sen:)
kisssseeess!♥

Kommentarer
Postat av: sofiaö

hahaha, vi har då tema-vecka hela veckan vi, så vi har ingen läxa och vi får typ laga mat och pyssla hela dagarna :D slappt! Porris is tha shiet! ;);)

2009-04-28 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0