Lär dig livets stora gåva, älska, glömma och förlåta.

Hejhejhej, Japp jag lever faktiskt!;) jag orkade inte skriva i morse eller tidigare idag för att det inte hade hänt någonting, jag var hemma idag också för att jag kände mig fortfarande inte riktigt bra. Satt och höll på i photoshop väldigt länge och nu har jag blivit mycket mycket bättre, (stolt) hahah ne men jag suger. Sen efter 2 någon gång kom Matilda som ville hälsa på sjuklingen, fast just då mådde jag ganska bra, har i och för sig mått mycket bättre hela dagen. Men hon kom och skulle egentligen bara säga hej men jag tror hon for hem ca kvart över 4. Så hon blev här i 2 timmar, men trevligt var det. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. När hon for så bäddade jag sängen och plockade bort nå saker. Skulle egentligen hoppa i duschen då matilda kom men det gick ju inte då så då tänkte jag göra det efter jag hade plockat ihop sakerna men då kom pappa hem och det blev middag, pasta och lax med en jätte god sås till. Mums, men efter det hoppade jag i duschen. Klädde så mig och fixade mig litelite. Sen gick jag iväg för jag skulle och se fotbolls träningen som var på konstgräset här på björklunda. Gick dit kanske kvart över 7. När jag kom dit satt tobbe, lasse, jonte och P:é på bänken brevid så det blev att man var social med dom. Efter ett tag kom johan och viktor och johan gav mig telefon för han pratade tydligen med min älskling, martin så klart. Och han var tydligen på väg dit. Glad blev man, har inte pratat med han annat än på msn sen i onsdags typ. Vi lejda oss ganska så mycket kan jag säga, och sen halv 9 slutade träningen men jag stod kvar med martin, johan och viktor till 20 över 9. Hahah, vilka härliga killar, kan utan tvekan säga att man höll på att skratta hjäl sig. Älskar martin och johans relation;) sen gick jag hem och här hemma gjorde jag ingenting speciellt. Men jag borde nog sova nu, kolla klockan. HERRE GUD! Men som tur är har vi sovmorgon till 10 i 10 imorgon. Skönt det. Men godnatt från mig:) pusshejjs, cianbanana. 2 kol 4 U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0