Jag ödslar min tid på dig.

Hej, idag hade vi lite sovmorgon. Började 10 i 10, skönt. Dagen började med en dusch, fix och sen frukost. Sen bar det av till skolan. Gick till 20 i 4 och sen cyklade jag hem med SKITUNGEN amanda, haha älskar dig fulajävel ;) sen for jag hem och la mig i soffan och tog lite glass. Sen kom pappa hem och han sa att han inte orkade laga någon mat så vi för in till stan och åt, jag tog en lövbit och blev riktigt mätt. Efter det for vi på ica och handlade, bland annat till bilresan ner till sundsvall, nu blev sosso glad :D haha, ska åka med dom dit och bil resan tar väl kanske 6 timmar? Så de är bara sms:a! Men nu är vi hemma och jag måste både städa och packa, BLÄ! Vi hörs väl senare någon gång:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0