Jag är en tuff brud i lyxförpackning.

Tjosan i trosan allesammans. Sitter på sängen med nymålade naglar, knall rött blev det. Mina f.d långa naglar går bara av hela tiden så nu är dom jätte korta. (intresseklubben antecknar) idag hade vi då en liten sovmorgon till 10 i 10. Och gick till 20 i 4. Efter skolan for jag, tess och amanda förbi ica och köpte glass och dricka. Jag och tess köpte twister, grymt gott! Och vårvädret gjorde det bara ännu bättre. Sen for jag och tess hem till mig. Satt på altan i solen och prata och lejda oss. Sen skulle hon hem och äta, och jag väntar fortfarande. Hon for typ 10 över 5, kärring kom hem :D vi bestämde oss för att fara och sola solarium sen. Första gången för mig, men jag är verkligen likblek och behöver det. Förresten, i natt somnade jag strax efter 4, inte kul. Men har ändå varit hyfsat pigg. Men nu har jag ingenting mer att skriva, har eran dag varit bra?:) tjing.

Kommentarer
Postat av: elin

åh, jag vill också sola solarium innan det blir 18 års gräns. följ med mig nån gång ? :D

2009-04-23 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0