It's hurtful.

Tja, bra dag?:) min har varit toppen. Började vanlig tid och gick till 5 över 2. Har haft ont i magen hela dan och de vill verkligen inte ge sig. Även fast jag åt ovanligt mycket till lunch och allt. Idag hade vi ju då matte prov, de gick ganska bra men sämre än vad det brukar gå, vi får väl se när vi får veta resultatet. Och imorgon har vi no prov och jag kan INGENTING. Så nu gäller det att plugga! Ikväll är det fotbolls träning och jag tror jag ska dit och titta, om jag orkar. Är ganska så trött också. Skulle ju somna tidigare igår och nog blev det tidigare allt, men inte mycket tidigare. Somnade kanske vid 11? Men nu väntar boken och de är lika bra att göra bort det :) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0