It's a love storey.

God morgon, sovit gott? De blev bara ett inlägg igår för jag orkade helt enkelt inte skriva på kvällen. Jag och Matilda for ju då till Amanda, men direkt vi kom dit så skulle vi tydligen ut och gå. Så vi gick ett tag, ganska så länge blev det nog. Pratade och sånt, sen blev det tyvärr så att vi gick in hit till mig. Vi gjorde lite olika, bland annat så mixtra vi lite med mat och så, haha ;) vid halv 11 for dom hem, snyft!:( efter det gjorde jag ingenting speciellt, somna väl vid 1. Sen nu på morgonen har det inte varit så kul, och 'du' vet varför, jag orkar inte mer sånt här. Du är/var min riktigt bästevän, jag vet inte vad jag ska göra utan dig. Ikväll blir det att jag är med Martin, vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi vill göra någonting annat än att se på film men de är himla svårt att komma på någonting, har du något förslag så skriv en kommentar! :) men nu ska jag hoppa i duschen, och sen blir det nog att baka lite tror jag. Vi hörs, ha en bra onsdag!:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha en underbar dag ! :)

2009-04-15 @ 11:48:49
URL: http://kingas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0