inte alla indianer i kanoten inte.

tjoooho! Tänk att de har varit fredag idag, och den fredagen försvann då bara. Känns inte som att jag har gjort någonting alls idag.
For ju som sagt in till ica och handlade med pappa, och vi gick även in på hemmakväll och hyrde oss några filmer. Och där träffade jag även sockersöta jasmine som var där med hennes mormor och morfar/farmor och farfar kommer inte ihåg vad det var ;) men lika var dom!
Efter det for vi till Raffa och fikade munkarna som vi hade köpt. Och pappa och Raffa spelade och sjöng som vanligt, som tur är har pappa ingen sångröst alls så han håller då tyst på den delen. Raffa spelade på nått jätte gulligt instrument, det såg ut som en jätteliten gitarr med 4 strängar, men jag kommer inte ihåg vad det hette nånting ....lele? hahah, och alla förstår vad jag menar!
Sen for vi hem och lagade mat och tog det lugnt, vid 5 eller nånting så for pappa och hämtade farfar som skulle äta med oss, tycker så synd om han som är helt själv i sin lägenhet hela dagarna, han saknar farmor ganska kraftigt och de märks. Till middag blev det TACO, mmmuuuuuuuuuuuuuuuuummmms! Jag och bror fick oss ett par skratt och både våran lejda farsgubbe och åt farfar. Och deras orkester, visst bror? ;)
När vi var klara så skjutsade pappa hem farfar och jag bäddade in sängen, kommer bli så skönt att få lägga sig i en nybäddad säng sen, det som är nackdelen med att ha hela 3 katter och 1 hund är att dom drar in så mycket skit och löser mycket hår och de lämnar dom ju självklart i sängen, inte så mysigt alltså.
Men nu tycker tydligen farsgubben att jag ska stänga av och krypa ner i sängen.
Men ni ska få bilder först, jag vet att de har blivit jätte mycket bilder på mig själv på senaste tiden, men ni får stå ut ;)

i torsdags, (emonas dag, skär-torsdag) haha, ;)

fick av söta matilda, på det lilla kortet till höger så står texten till eric claptons - tears in heaven, som jag älskar! tack så jätte mycket sötnos!:)

findus,

findus igen,

fjollan,

kråkan idag,

typ likadan bild, ;)

godnatt alla sömntutor! :)
dröm sött, / martinsfanny♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

jävla snygging!

2009-04-12 @ 09:50:30
URL: http://johannase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0