I use to laugh it of, I use to look the other way.

tjosanitrosan, måndag idag då!
Ställde klockan på 10 öve 9 i morse men orkade mig inte upp förrens halv/20 i 10. Steg upp och duscha och fixade mig. Vid 11 kom mormor och hämtade mig och sen begav det till min moster (monster) Stina i Åbyn, vi fick mat där och hade väldigt trevligt, fick fika också. Och min moster har 2 barn som då är mina kusiner, Majken och Elsa. Elsa är 2 snart 3 år och är i kiss&bajs åldern, han sa bajs till allting!
stina: Elsa, var tuggummit gott?
Elsa: jåh!
Stina: vad smakade det?
Elsa: bajs!
Asså hon sa det till allt och alla hela tiden, och Majken som är 1 år måste jag då bara säga är världens sötaste unge! Hon skrattade hela tiden och hennes puppyeyes var ju underbara. Sen vid 3 eller nånting for vi därifrån, vi for till min andra moster (monster) Ingrid i Blåsmark,  hon har 3 barn, tilda , hanna  och daniel. Men Tilda den äldsta som är 9 år var tydligen och sov över hos min lillebror, dom är såklart också kusiner och är jättebra kompisar. Men i alla fall, när vi kom dit så satt hanna och daniel i leran och gegga, urs inte fint. Hahah, men är man barn så är man. Efter en stund i vårsolen gick vi in och pratade och sånt, vi fick även lite fika här med. Vet inte hur länge vi blev där men att tag i alla fall, sen for vi till gammelmormor som är 86år som bor inne i stan. Fick lite pengar av hon som jag verkligen behövde, måste köpa en ny bh. Men såklart ville hon också bjuda på fika så de blev nån kaka där också, nöjda for jag och mormor därifrån. Och då ville mormor bjuda på mat, vi som nästan bara hade ätit sötsaker den dagen behövde lite salt. Vi for till blå ängeln och båda tod oxfilé, gott var det men vi höll då på att explodera, grymt mätta. Efter det skjutsade mormor hem mig och jag tackade så mycket för dagen för det behövde jag verkligen. Var hemma kanske 6 eller nånting, kommer inte riktigt ihåg.
Ikväll ska jag nog se "patrik 1.5" någon som sett den, är den bra? :)
Men nu får ni lite bilder här,

mitt fina sugmärke, made by martin ;)

min sockersöta älsklings kusin majken, fan att jag inte tog hem hon! :D

Ingrids SÖÖÖTA kissekatt, om ni undrar varför jag tidigare har skrivit moster (monster) så är den för att när jag var liten sa jag alltid monster ingrid och monster stina, och nu kallar alla dom det ;)
Ciao! :)

mitt allt!<3

Kommentarer
Postat av: terese

jaha fanny, så jag är glömd nu? :(:(:(:(

2009-04-13 @ 20:08:17
URL: http://alwaysterese.blogg.se/
Postat av: elin

coolt ! :) sugmärket liknade ett hjärta ! :) <3

2009-04-13 @ 23:30:53
Postat av: jOHAN

iNTE MARTIN omg ...

2009-04-16 @ 14:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0