I just want you to know who I am.

Korv med bröd. Hej!:) dagen har inte varit speciell alls, tog som sagt en dusch i morse, en riktigt lång och varm en. De var så grymt härligt. Sen klädde jag på mig och satte upp håret i en knorr, orkade inte fixa det idag. Sen blev det till att damsuga rummet, min matta var luddigare än luddigast. Vid 6 kom Raffa och gjorde oss sällskap. Till middag blev det potatisgratäng och kött. Himla gott var det, jag bara älskar kött! Sedan satte vi oss i soffan och såg på tv, och pappa och raffa drog en massa skämt under hela middagen och hela kvällen. Himlar vad vi skrattade, tårarna sprutade för oss alla 4. Sen tog dom tag i micken och gitarren och börja sjunga och spela. Märkte att jag kan nästan alla låtar som dom spelar, de låter ändå ganska så bra för dom!;) vid halv 11 for dom ut och jag satte mig vid datorn. Kollade runt på massa fula människors pixbox, visst martin? Hahah, inte vackert... Men nu ska jag gå och borta tänderna och tvätta bort sminket. Vi hörs i morgon, och i morgon ska jag nog vara med älsklingen!:D pussciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0