I come with peace, peace I make.

Godkväll. Nu är det snart skola igen, stackars oss barn alltså. Lovet har gått så himla fort så jag vet inte vad. Var hos amanda till halv 11, vi såg talang och singing bee. Någon mer som såg talang, hahahah såg ni killarna som dansa med knäckebröd spritt språngande näck inför halva sverige. Hahah, gud vad vi skrattade alltså. Och amanda, om du läser det här, jag är med dig i morgon? Skriv in en kommentar och ring mig då du har vaknat i morgon :) när jag kom hem så poppade jag mig popcorn och la mig på sängen och bara chilla helt enkelt. Ser någon film som går på 3:an. Ganska bra faktiskt, men mer har jag inte att säga! Vi hörs väl imorgon, får se vad som händer men hoppas på att amanda vill göra någonting!:) ciao, amanda jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0