Heaven doesn't seen far away anymor

God kväll. Pluggade engelskan idag, höll på ganska så länge men det känns som att jag inte fick så mycket gjort. Men det känns ändå som att jag kan det mesta. Annars har jag duschat sjöng låten nedan i duschen, sjöng allt jag bara kunde ;) hahah, stackars pappa som hörde allt! Men nu ligger jag ny duschad och ren i sängen. Bestämde mig för att somna tidigare ikväll. Och släcker jag före 11 så är ja stolt. Men klockan är redan efter 11 så det gick ju inte så bra. Men ska släcka nu och hoppas på att somna så fort som möjligt. Och inte 2 som i vanliga fall, (om du där uppe bryr dig om lilla mig så gör mig trött, hokus-pokus) dock tror jag inte på gud men man kan ju alltid hoppas. Ser Rob and Big just nu, det är riktigt bra faktiskt. Men nu kommer snart john blund, ajöss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallåååå, ögonbåsartjej;) <3

2009-04-29 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0