halsbränna, nej tack.

Hejhallå, sovit gott? De har i alla fall inte jag gjort, vaknat typ tusenmiljoner gånger och när jag vaknade i morse så hade jag jätte mycket halsbränna, och jag var täppt i näsan så jag var tvungen att andas genom munnen och när jag andarmed munnen så fårjag jätte mycket saliv som jag därefter var tvyngen att svälja och det gjorde ju då vaäldigt ont, alltså gick det inte så bra att sova eftersom jag var så koncentrerad på att de inte skulle göra ont. Men i alla fall..
Vet inte siktigt vad klockan var när jag steg upp, men jag det första jag gjorde var att ringa till lillan, som fortfarande ärså deprimerad över en kille som åkte ut ur singing bee igår, herre gud unge! ;) hahah,gode ful är du! :D
Men strax före 1 någon gång for jag till henne och nu gör hon äckel pyttipanna till hon själv. Vi får se vad vi gör idag, hon ska till hennes pappa någon gång idag, och jag vet inte om jag skulle sova hos henne men jag hoppas så..!
Imorgon har vi match mot saik, 11:00 på hedén i bersika. Kom och kolla?!
Men nu ska vi väl göra någonting, vi hörs sen idag!
   Ciao ♣
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.948508

Hahahah, videon är bara bäst ;)

Kommentarer
Postat av: elin

ciao - girl :) haha

2009-04-18 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0