Glad kyckling, goda ägg.

Hejsan! Har inte hunnit skriva nånting idag så ni får väl en snabb sammanfattning av dagen. Hade sovmorgon till 10 i 10. Skönt att få sova ut lite grand. Vi fick veta vårat matte prov och så gjorde vi no provet. I matten fick jag 26/30 och jag är faktiskt INTE nöjd. Jag kunde ha gjort så mycket bättre ifrån mig, matte är ett av mina favorit ämnen och det är nog min starka sida. Sen på no:n gick de väldigt dåligt för mig, julia och johan. Men vi klarade oss från omprov, resultatet tänker jag inte ens nämna ;) sista lektionen hade vi syslöjd, och det är bara tjejer som har valt det. Men i alla fall, dom flesta hade tagit ledigt så vi var hela 4 personer där. Jag, julia, hanna och evelina. Ganska så slappt. Dom flesta skolor gick ju halv dag idag, eller jag tror det var alla andra skolor FÖRUTOM våran. Så vi gick till 20 i 4, minde slappt. Efter det for jag hem och satt framför tv:n ett tag. Sen var det palt, mums! Och efter det for jag till martin. Var där till strax efter 11, då kom pappa och hämtade mig. Och nu är jag hemma och ska borta tänderna och krypa ner i min sköna säng. Vi hörs i morgon, och njut av lovet som jag kommer göra :D Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0