Gårdagen.

Hejhopp, hade ingen ork till att skriva igår. Kan berätta det nu, vi slutade skolan halv 3. Cyklade hem, och sen skulle pappa bort så han for och köpte mat åt mig, blev en oxfilé. Medans jag satt och åt den kanske kring 5(?) Så plinga det på dörren, förstod inte vem det var. Visade sig att det var min lillskit (amanda) som behövde låna badrummet, hahahah ;) dom lagade någonting i deras så dom kunde inte gå på toa. Hon stannade ett tag och åt min mat och gjorde mig sällskap. Men kanske vid 7 for hon hem för jag skulle vara med martin. Sen när jag och martin pratade så kom vi inte på vad vi skulle göra, och jag kände mig bara trött och jag hade ingen ork till någonting. Så vi bestämde att vi skulle ta det nästa dag, lördag. Efter det ringde jag till amanda för jag visste att hon bara satt framför tv:n och slappa. For över till hon, men direkt jag kom dit så ville hon till pream/lösviktshuset. Vi for dit men det var stängt, då for vi till ok istället. Efter det cyklade vi förbi björklunda och där var anton och emil och spela lite fotboll. Vi stanna och prata och så ett tag. Efter det for vi hem till mig och satte oss framför tv:n och tog fram chips, popcorn och dricka. Snacka om att tjocka. Men trevligt var det. Vid 11 for hon hem. Snyft. Sen hände det inte så mycket. Men det var min fredag, nu kommer det snart ett inlägg om min lördag. Vi hörs snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0