En lektion för tungan.

Heej, tisdag idag. Har eran dag varit bra? I morse när jag skulle stiga upp så var jag så himla trött, orkade knappt upp. Började halv 9 och gick till 13:20, vi har flyttat våran spanska lektion som skulle ha varit i slutet av dagen till ett hål vi har imorgon. Himla skönt att sluta tidigt någon dag i veckan. Efter skolan for jag på ica och köpte halstabletter för jag har haft så ont i halsen både igår och idag. Sen for jag hem och satte mig direkt och pluggade, vi har både matte prov och no prov i veckan. Men som tur är ska vi gå grupp prov i no:n så de är ganska skönt, men man måste ju självklart ändå plugga. Senare i kväll vet jag inte vad som händer, ska väl läsa på. Men jag ska fortsätta läsa om salter nu så julia och johan kan då nå hjälp av mig, haha nej men de kommer gå bra :) vi hörs senare idag! Kisses

Kommentarer
Postat av: terese

sv; dig :)

2009-04-07 @ 19:06:49
URL: http://tereselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0