Efter regn kommer solsken.

Klockan är kvart i 1 och jag är super pigg. Så inte kan jag somna inte. Låg och tänkte lite på livet, och kom fram till att jag har lagt mitt liv åt sidan på senaste tid. Som en del vet så har jag ju varit deprimerad stor tid av 09, tyvärr. Och den perioden var inte lätt kan jag säga, mådde helt enkelt bara bajs. Allt sket sig och självförtroendet sjönk till botten. Men nu känns det som att jag har lämnat allt det där bakom mig, det finns inte kvar. Ingenting, det där var en annan människa. Och nu har jag bara inte orkat hålla på med mitt eget liv för jag vet att det är ingenting värt. Så har sattsat mycket på vännerna, brytt mig mer om deras besvär än mina egna. Försökt hjälpa dom så gott som möjligt, och hoppas verkligen att jag har lyckats. Som man säger så läker tiden alla sår. Men hur är det med det egentligen? Än har det inte stämt. Borde jag plocka fram det där som jag har lagt åt sidan och reda ut det en gång för alla? Jag vet inte hur jag ska göra,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag tycker du ska göra det som känns bäst för dig :) Att ta tag i det river visserligen upp såren, men då blir du av med allt en gång för alla.. annars finns det risk att det packas på mer och mer i den ryggsäck du har, och tillslut brister det..

2009-04-23 @ 00:56:53
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

hej älskling, gör det som känns bäst, men jag tror du skulle må ännu bättre om du skulle reda ut det en gång för alla istället för att gå runt och tänka på det, jag älskar dej och ställer upp för dej älskling. vad du än bestämmer dig för! puss

2009-04-23 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0