Du min sköna, vi skall aldrig skiljas åt.

Tjosan, har ni haft en bra söndag?:) det har jag! For ju som sagt och var med martin, först gick vi omkring här i "stora öjebyn" och pratade och sånt, sen gick vi hem till han och såg på filmer från då han och hans storebror var små, gud så söt! Sen vid halv 6 ringde pappa och det var mat, strax efter ringde mormor och vi hade tidigare planerat att vi skulle ta hennes bil och fara till mina mostrar, så då bestämde vi att vi skulle fara runt till dom och kanske stänga förbi gammel mormor, det var jätte länge sen jag träffade alla 4. Och det här låter kanske lite knäppt men mormor är min bästavän, min idol, den jag älskar högst här på jorden! Och det har hon alltid varit och kommer alltid vara, hon är underbar :) Men efter det samtalet for jag hem och åt och sen vid 7 for jag tillbaka till martin. Då vi såg film och mös. Var där till strax efter 11. Sen skulle jag då cykla hem, och som ni kanske märkte så regnade det. Väldigt mycket faktiskt, skoj! Inte, och vi bor inte så nära varandra så jag blev dyngsur. Och mörk var det, slog på musik på mobilen på högsta och cyklade i världens fart. Och när jag kom hem var det bara att hänga upp alla kläder och ta på sig torra. Sen fick jag världens migrän, har aldrig haft det förr men någon gång måste ju vara den första. Urs, det vill jag aldrig ha igen! Sen la jag mig i sängen och slog på Australia, faktiskt riktigt gullig film. Sen så ska ni bara veta vilka fina sugmärken jag och martin har på halserna, ;) Men nu ska jag nog logga in på msn igen, men ska nog bara säga godnatt och så. Måste nog sova snart, ska upp vid 9 imorgon. Mormor kommer vid 11 och jag behöver duscha före. Sov så gott:) pusshejjs!

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-13 @ 01:23:14
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0