Du är det jag längtar till på morgonen och det jag saknar på kvällen!

Tjöönah:) I eftermiddag har jag tagit det hyfsat lugnt. La in lite bilder på datorn men jag laddar upp dom i morgon. Sen kom Matilda renberg och gjorde mig sällskap. Vi gjorde lite olika saker satt vid datorn, gick på en liten promenad, spela kort, fikade, såg tv, och skrattade och skoja så klart! :) hon for strax före 9 och då såg jag house och tog det lugnt. Bestämde mig för att gå och lägga mig lite tidigare ikväll, jag brukar ju alltid somna efter elva närmare tolv och det blir så himla jobbigt att stiga upp på morgonen då. Så ska nog släcka nu, glida in i drömmarnas värld ;) vi hörs och kanske till och med syns i morgon! Puss /martinsfanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0