Don't look back.

Tja igen coolingar!:) i morse ringde väckarklockan 10:00, skulle på arbetspass på lf arena. Vi ska stå 2 pass var där och varje pass är 5 timmar, drygt. Vi gör det alltså med fotbollen. Duschade, åt frukost och fixade lite, sen kom amanda och hämtade mig för pappa skulle köpa moppe. Vi for dit och stod där i våra 5 timmar. I början var det jätte tråkigt för det kom inga bilar alls, sen såg dom hur söta vi verkligen var och det kom massor med bilar. Efter ett tag böt jag och amanda för vi ville inte stå på den parkeringen någonting mer. Gick upp till den stora. Precis innan matchen började, (klockan 5) så kom det hur mycket bilar som helst. Alla parkeringar blev fulla och det blev nästan kris. Men vi klarade det. När passet var slut for vi hem och pappa gjorde maten, vid 7 for jag för jag skulle vara med martin och några mer. Han och simon mötte mig på ica och sen gick vi till simon. Var där ett tag och efter det for vi till gustav, stod där utanför och vänta ganska länge, hahah gustav öppna och stängde dörren typ tusenmiljardersgånger, låter kanske inte så kul men "he varre". När han äntligen var klar for vi till ok för dom skulle köpa godis. Och efter det for vi förbi oskar för han hade tidigare sagt att han inte orkade gå ut. Vi plinga på men hans mamma sa att han inte var hemma. Då for vi till simon igen, och sen ringde vi till oskar och då skulle han, elin och mimmi (emelie) komma. Vi såg bland annat på robinson, och martin trodde tydligen att det spelades in i stockholm! HAHAHA, fatta mycket vi mobbade han för det ;) men söt är du älskling!<3 vi pratade och skoja och massa, sen tyckte killarna att det blev varmt så vi for ut och det blev att vi for till oskar. Där hände väl ingenting speciellt, men vi roade oss självklart. Det visade sig bland annat att gustav och martin är liv rädda för katter, tänk.. Små gulliga söta kissemissar är dom rädda för. Strax efter 11 cyklade jag hem för jag har pass i morgon igen, 09:15 ska jag vara där. Åh, inge sovmorgon den här helgen.. Men jag ska nog dejta sängen nu, puss.

Kommentarer
Postat av: Issa

haha jag förstår att dom är rädd för dina katter ;)they are crazy haha :P

2009-04-26 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0