take my hand and malk with me

halloj allesammans.
Fanny som är dålig på att uppdatera här!
skulle egentligen göra ett jätte inlägg och lägga in bilder men då fråga johan om jag ville komma och vara med han och ante, så varför inte?
blir ett inlägg sen ikväll/inatt när jag kommer hem skulle jag gissa.
Igår blev det inget disco för mig, känns inte som att jag missade någonting heller ;)
jag, matilda, johan, issa, viktor, emma, ante, max oxh sebbe var hos johan igår kväll. Vi tog de bara chill, jag emma och issa hade varit och tränat fotboll och de var säker därför vi var lite lugnare än vanligt. Någon gång efter tolv var jag hemma.
Imorse fick man sova ut, sköööönt eller vo säg ni?
sen kring tre kom sebbe. Allt för sällan man är med den pöjken :( men vi snacka och såg tv, var ute och gick en snabbis också. Gjorde ingenting speciellt egentligen, men sprolla
nu blir det att traska iväg till johan, hoppas dom möter mig annars lär jag väl typ dööööö

men jaja, ha en bra lördagskväll sötisar :)
ring och sms:a! 0730465176

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahha, take my hand and malk with me?:D ojojoj ;) <3

2010-03-14 @ 19:09:47
URL: http://emelielaestander.blogg.se/
Postat av: Erlendmonika

I love guest books, keep up the good work!

2012-07-23 @ 08:10:51
URL: http://erlendmonika.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0