lär dig livets stora gåta. Älska, glömma och förlåta.

hejjheej
var till luleå idag och shoppade med mina brudar elin och hanna. Inhandlade lite saker, bilder kommer säkert senare. Var hemma kring 6.
sen dess har jag plockat ut och rensat saker från mitt rum, så nu finns bara sängen och den feta tv möbeln (som ska BORTBORTBORT) kvar här inne i rummet.
Imorgon bär det av mot ikea i happis. Blev inte att någon följde, *snyft* men jag klarar mig.
Pappa gjorde mig på riktigt dåligt humör idag, inte så ovanligt, så då poppade jag musik på högsta i högtalarna. Men spelade bara gamla låtar, de kan verkligen pigga upp! blev lite astrid lindgrens låtar, gammla lilla melodifestivalen, och nån hitts for kids. Dunkdunk
men nu ska jag hoppa i duschen, känner mig äcklig efter allt dam som plötsligt befann sig överallt
vi kanske hörs imorgon, och ni får jätte gärna sms:a hela dan imorgon! antar all bilresan inte kommer bli så kul och jag tycker inte ens om ikea så..men jag överlever som sagt :)

puss♥ hannaholmström och elinmalm, fy fan vilka dunder brudar!
och lill amanda isaksson får ta bort sin tandställning imorgon, glad för din skull gumman! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0